#InspiritB2utyKissMe
brrrrrr :D
Friday 27 January 2012 , 2:54 pm , 0 kawaikochan


                            Title entry aku tah pape tah :D

Assalamualaikum , annyeong .

haaaachum , haaaachum . hadoiiihh , berhabuknye blog aku ni . Jenuh lah aku nak bersihkan nanti . pfft --' . siape rajin ? tolong bersihkan . haaachum , haaachum . Nah , tak habis lagi aku bersin ni . horhor . Dah lame kan aku tak hupdate entry baru ? naaa , mianhe . Bukan ape , aku busy la . Homework banyak sangat . tsktsk T^T . Ni pun , ade lagi yang aku tak siap ni . Karangan BM , nota KH and latihan Geo . pfftt --' . Malasnye nak buat ..

Actually , aku ade banyak bende nak share dengan korang ni sebenarnye . But , aku malas lah pulak nak taip pepanjang . Aku cerita sikit lah dulu . Nanti dalam next entry , aku cerita lagi *ceh* .

First , aku dilantik menjadi pengawas sekolah . pffftt --' . Tak suke dohh . Eh btw , bukan aku sorang je yang dilantik . Semua budak budak dalam kelas 1km1 and 1sp1 . Cikgu Zaini yang lantik . Hadooiih , aku tak suka la . Malas nak bertugas . Nanti kene jage tangga la itu la ini la . haishh !! --'

Second , aku mohon SS . harap harap dapat la . Amin . Aku harap sangat aku dapat . Mak aku tanye , ' kenape tibe tibe nak masuk SS? ' then , aku pun cakap la . ' sebab , dekat sana ramai cousin . Then , SS tu asrama . So , nak merase duduk asrama . Yang paling penting , die senang sikit . Tak macam sekarang. So , nanti tak de lah letih sangat. '

Korang masti tak faham kan ape maksud yang aku cakap tu . yang ni ' Yang paling penting , die senang sikit . Tak macam sekarang. So , nanti tak de lah letih sangat. ' . Haaa , maksud aku ... macam ni . Sekarang kan aku sekolah dekat Reko . Aku sesi petang . But , bile ade ape ape aktiviti je , mesti cikgu buat pagi . So , aku pun takde lah transport nak pergi pagidalam pukul 10 macam tu . Aku kene naik bas pukul 7 . ppftt --' . hah ? faham tak ? and , bile balik pulak . Aku mesti sampai rumah malam . Dalam pukul 8 lebeh camtu . perhh , letih doohh . still tak faham ? alaa , senang cite camni la , aku pergi pagi balik malam . Bak kata mak aku , PERGI BULAN , BALIK BULAN . haaaa , sebab tu laa aku nak tukar pergi SS . Harap harap aku dapat lah , Amin .. okaylah , wanna out . Bye-yeom . Assalamualaikum :)

                                   Doakan aku dapat SS . Amin :)

 Eh , korang mesti nak tau kan SS tu ape ? harhar , SS tu Sultan Sulaiman . kboii :) 

Chocolate Indulgence
Hey, foreing people . Alis Karmila imnida. Sweetsourbitter 13. Kpopers. I'm not perfect but i am awesome the way i am. Feel free to follow me dear cutie :)

» Know me more » Meet my boyfiee » IlappChuu » HunnyBunny » Fairytales

Chocolate Strawberry

Chocolate Fudge
Template ; Anis Marcella .

Re-Designed ; Alis .

Cursor ; Izyan .

Image ; WeIt .




NEW »