#InspiritB2utyKissMe
Cuti dah habis T_T
Sunday 29 January 2012 , 11:21 pm , 0 kawaikochan

               My first artwork . yeaa , i know its ugly T_T
Assalamualaikum , annyeong :)

heyya there . whatcha are u doing ? ceh aku , dah tau tanye lagi . Mesti korang layan AJL kan ? yeaa , aku tahu . Aku pun tengah layan ni . Sambil main lappy . horhor :3 . korang sokong siape ? Aku , beribu sesalan dengan penakut :)

Oh btw , korang nampak tak gambar dekat atas tu ? lawoo kan ? *pergi muntah cepat* T_T . Aku tau tak selawa korang punye . tsktsk , letih tau tak aku buat . horhor , daripada dulu aku try buat now baru menjadi . Practice makes perfect . Aku ikut tutor dekat youtube . here . btw , handsome kan boyfiee aku yang due orang kat dalam gambar tu ? yeaahh , aku tau handsome . Die orang aku punye . Korang tak boleh ambil :b

Weii , aku dah jauh chenta dengan Block B arrrr . Cayaa laaa , horhor . Aku jatuh chenta dengan block B bile aku tengok video dia orang yang Don't stop tu dengan Wanna b . Ahn Jaehyo , Ukwon dengan B-Bomb handsome gila babeng dalam tu . harhar :b . yeaaa , aku minat Ahn Jaehyo , Ukwon dengan B-Bomb . Sebab dia orang comel . Tapi , antara tiga tiga tu , aku paling minat Ahn Jaehyo . Sebab , bagi aku .. die paling hensem :> ILAPPCHUU JAEHYO UKWON B-BOM

Haihh ! --' . Esok sekolah . Malas betul nak pergi . hehe :D . Dah lah homework aku tak siap lagi . Nasib baik esok tak ade Bm , Kh and Geo . uuuuu , kalau dak naya cheq . okayy laa , nak out . Aku lapoorr , nak pergi makan maggi . hehe :D . bubye , annyeong , assalamualaikum :)

Chocolate Indulgence
Hey, foreing people . Alis Karmila imnida. Sweetsourbitter 13. Kpopers. I'm not perfect but i am awesome the way i am. Feel free to follow me dear cutie :)

» Know me more » Meet my boyfiee » IlappChuu » HunnyBunny » Fairytales

Chocolate Strawberry

Chocolate Fudge
Template ; Anis Marcella .

Re-Designed ; Alis .

Cursor ; Izyan .

Image ; WeIt .




NEW »