#InspiritB2utyKissMe
HAHA . HAI XP
Monday, 30 January 2012 , 11:14 am , 0 kawaikochan

                      Second artwork . kayy , i know its ugly T_T
Holla holla , Annyeong , Assalamualaikum .

My second artwork . kayy , aku tau buruk . Aku gune texture yang sama . haha . macam tak ade texture lain je :D .  So , korang tengah buat ape ? Aku tak pergi sekolah hari ni . ponteng . Ceh , kidding je la . Aku sekolah petang . So , pagi aku free la .

Eh , aku pun tak tau kenape aku rajin sangat nak buat entry ni . Padahal tak ade pape bende pun yang aku nak cerita kat korang . O.o . weird .

Eh , cube korang tengok header aku . Buruk gilea babeng kan ? T_T . tsktsk . Aku nak try buat header macam Qay buat . But , tak jadi . Korang tolong lah buat kan header cenggitu untuk aku . HEHE :D
okayy la . gtg . Bas nak sampai dah ni . Bye-yeom . Assalamualaikum :)

             oh , pendeknya entry kali ni . hikhik (Y) sorry :)

Chocolate Indulgence
Hey, foreing people . Alis Karmila imnida. Sweetsourbitter 13. Kpopers. I'm not perfect but i am awesome the way i am. Feel free to follow me dear cutie :)

» Know me more » Meet my boyfiee » IlappChuu » HunnyBunny » Fairytales

Chocolate Strawberry

Chocolate Fudge
Template ; Anis Marcella .

Re-Designed ; Alis .

Cursor ; Izyan .

Image ; WeIt .




NEW »